loading...
علوم سوم راهنمایی
امیرمهدی حسیبی طاهری بازدید : 267 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (8)

«بسم الله الرحمن الرحیم»

سلام دوستان بابت تاخیر عذر خواهی می کنم تصاویر نمونه سوالات خرداد که برای خودتان می باشد و برای سنبه اجباری نیست و پاسخ تست های شماره 1 که برای شنبه الزامی می باشد.

شرمنده

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود

 معلم علوم پایه سوم:آقای محمدی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضوانی در تاریخ 1392/07/19 و 18:15 دقیقه ارسال شده است

چرا دانلود نمیشه ؟ لطفا سریعا جواب بدهید؟؟؟؟؟شکلک
پاسخ : این مطلب را حسیبی در وبلاگ گذاشته است.
موضوع را به ایشان اطلاع خواهم داد.
فیض

این نظر توسط محمد نیما اشتری در تاریخ 1392/07/19 و 14:59 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون خسته نباشیدشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خواهش می کنم.
سلامت باشید.

این نظر توسط اژدر در تاریخ 1392/07/19 و 14:05 دقیقه ارسال شده است

فیض چرا با دانلود منیجر دانلود نمی کنهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نمی دونم. این مطلب را حسیبی گذاشته است

این نظر توسط سینا سعیدی در تاریخ 1392/07/19 و 12:25 دقیقه ارسال شده است

سلام من سعیدی هستم .منم هر کاری می کنم باز نمی شه!
پاسخ : مشکل از سیستم شماست.
اگر winrar ندارید بگویید.

این نظر توسط alirezafathi در تاریخ 1392/07/19 و 12:23 دقیقه ارسال شده است

پاسخ سوالات تستی کجاستشکلک
پاسخ : داخل فایل zip.
اگر پیدا نکردید بگویید.

این نظر توسط alirezafathi در تاریخ 1392/07/19 و 12:18 دقیقه ارسال شده است

تکالیف روز شنبه برای کلاس 3/3 چیست
پاسخ : این وبلاگ مخصوص علوم سوم راهنمایی است و تکالیف هیچ ربطی به این وبلاگ ندارد.
و تمام مطالب این وبلاگ را جناب آقای آقامحمدی به ما می دهد و ما در وبلاگ می گذاریم.

این نظر توسط alirezafathi در تاریخ 1392/07/19 و 12:11 دقیقه ارسال شده است

سلام.جواب سوالات تستی رو در سایت مشاهده نمی کنم . ایا برای شنبه باید انها را بیاوریمشکلک
پاسخ : جواب سؤالات در فایل zip قرار دارد.
بگردید؛ پیدا می کنید.

این نظر توسط غلامرضا چیت ساز در تاریخ 1392/07/18 و 16:14 دقیقه ارسال شده است

سلام من چیت ساز هستم و هرچی سعی میکنم پاسخنامه تست شماره ی 1روبازکنم نمیشه باید چیکارکنم؟؟؟؟؟؟
پاسخ : روی لینک کلیک کن و بعد از دانلود فایل رو اجرا کن


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تماس با ما
    نام و نام خانوادگی :
    ایمیل :
    ادرس سایت / وبلاگ :
    عنوان پیام :
    متن پیام :
    Powered by o3.fay.ir
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 246
  • بازدید کلی : 6,435